Popis
Rozhodli jste se, že se pokusíte získat prostředky od dárců a sponzorů, ale nevíte, jak je oslovit? Existuje mnoho způsobů, které se liší nejen ve své náročnosti, ale i možném výsledku. Ve dvoudenním semináři se zaměříte na nejefektivnější nástroje, mezi které patří např. osobní jednání, direct mail, veřejná sbírka, benefiční akce, sociální sítě, sdílený marketing, telemarketing, dobrovolnictví a další. V semináři budete sami prakticky zkoušet realizaci jednotlivých nástrojů. Zjistíte, jaké kroky je nutné podniknout, jaké jsou výhody a nevýhody různých způsobů, a to včetně jejich využitelnosti v různých oblastech. Dozvíte se o možných komplikacích a nástrahách, kterým se naučíte předcházet.
Rozsah: 10 vyuč. hod.
Výstup: Osvědčení o absolvování.
Termín:
*20.4.-21.4.2018: Pá (15:00-19:00), So (9:00-13:00)